Що робити, якщо не хочуть приймати в лікарні?

Потрібно дзвонити на телефон претензій щодо роботи Швидкої допомоги або на Гарячу лінію Комітету з охорони здоров'я, назвавши номер машини та прізвище лікаря. «Гаряча лінія» Росздравнагляду щодо дотримання прав громадян у сфері охорони здоров'я: 8 800 550 99 03.

«Гаряча лінія» Росздравнагляду Скаргу на медичний заклад можна висловити усно, зателефонувавши на «гарячу лінію» Росздравнагляду за телефоном: 8 (800) 550-99-03. Також на сайті відомства приймають електронні повідомлення. Їх можна надіслати, натиснувши кнопку «Подання звернень для фізичних осіб».

Якщо рівень некоректності лікаря зашкалив, можна звернутися зі скаргою до головного лікаря лікарні. На письмову скаргу ви повинні відповісти протягом 30 днів. У скарзі необхідно безпосередньо сформулювати свої побажання. Наприклад, щоб лікар приніс особисті вибачення або щоб йому зробили догану.

Якщо випадок терміновий, йдіть в поліклініку відразу або викличте лікаря. гострого болю і в ряді інших випадків (наприклад, у вас ГРВІ з підвищеною температурою) можна звернутися до реєстратури, щоб потрапити до кабінету невідкладної допомоги (за правилами її мають надати «невідкладно»).

loading
×