Що робити, якщо не працює інтернет на хвилі?

Якщо після внесення налаштувань та увімкнення передачі даних Інтернет не працює, слід перезавантажити Ваш пристрій (вимкнути та увімкнути). При виникненні проблем із настроюванням/стабільністю роботи Інтернету, рекомендуємо Вам звернутися до найближчого центру обслуговування та продажу «Хвиля мобайл».

Через головне меню на своєму мобільному телефоні заходимо до категорії, присвяченої загальним налаштуванням, далі:

  1. Вибираємо розділ "Мережа".
  2. Заходимо до підрозділу «Мобільні мережі».
  3. Для налаштування параметрів необхідно потрапити в «Точку доступу APN».
  4. Клікаємо на "Створити нову точку".
  5. У кожному пункті вказуємо internet.

Для підключення опції «Роздача інтернету», наберіть із мобільного телефону комбінацію: *507*1# виклик.

Дізнатися залишок включених у щомісячну плату хвилин, SMS та Інтернет-трафіку можна за допомогою команди *101# кнопка виклику, в мобільному додатку «Хвиля мобайл».

loading
×