Що робити, якщо немає відповіді на претензію?

("Електронний журнал "Абетка права", 2022) У разі неотримання відповіді на претензію у встановлений термін або відмови у задоволенні своїх вимог споживач має право звернутися за захистом своїх прав, зокрема, до громадських об'єднань споживачів (їх асоціації, спілки), Росспоживнагляду, а також до суду (Ст. ст.

За загальним правилом термін відповіді на претензію складає 30 календарних днів. Однак для окремих правовідносин законом можуть бути встановлені інші терміни. Крім того, особливі умови претензійного порядку врегулювання спорів можуть бути передбачені договором.

Усе претензії повинні бути обов'язково підписані з боку особи, яка спрямовує претензію. При цьому заявник повинен уважно перевірити повноваження особи, яка підписує претензію, та додати відповідні документи, що підтверджують право підпису.

Після закінчення терміну задоволення претензії, у разі, якщо Вам не надійшла відповідь від продавця щодо Вашої претензії, Ви можете скласти заяву у письмовій формі про порушення Вашого права, встановленого Постановою Уряду Російської Федерації від 31.12.2020 № 2463.

loading
×