Що робити, якщо туроператор змінює готель?

Якщо ви зіткнулися із заміною готелю, слід звернутися з претензією до туроператора. А у разі відмови задовольняти ваші вимоги, необхідно звертатися до суду. Про те, як писати претензію та позовну заяву, ви можете прочитати у нас на сайті.

Ні. Зміна дати вильоту або готелю означає односторонню відмову клієнта від туру. новий готель (виліт) можна, можливо забронювати тільки після повної ануляції попереднього.

Якщо вас заселили в готель не відповідно до заявки — не переживайте. Спокійно зв'яжіться з вашим гідом (турагентом) та попросіть вирішити проблему, – розповів експерт. – Якщо є інтернет – напишіть претензію туроператору.

Вам необхідно подати виконавцю (готелю) письмову претензію, в якій буде викладено всі обставини. Якщо кошти не повертають, моральну шкоду не компенсують, після часу, можна звернутися зі скаргою до Росспоживнагляду, або з позовом про захист прав споживача до суду.

loading
×