Що розуміється під трудовою адаптацією?

Трудова адаптація являє собою комплекс професійної та соціальної орієнтації працівника, взаємне пристосування працівника та організації, що ґрунтується на поступовій вроблюваності працівника в нових професійних, соціальних та організаційно-економічних умовах праці.

Трудова адаптація – це засвоєння працівником соціальних, технічних та виробничих норм, його звикання до професії та виконання всіх необхідних функцій у колективі. На даному етапі ви повинні зрозуміти норми та правила групи, до якої ви приєдналися, та засвоїти їх.

Етапи адаптації персоналу

  • Оцінка підготовленості працівника. Фактично це попередній етап професійної адаптації персоналу, який проводиться одразу після прийому на роботу. …
  • орієнтація. …
  • Дійсна орієнтація. …
  • функціонування.

Jan 13, 2020

Адаптація персоналу – процес включення нових співробітників до організації, що передбачає знайомство з правилами та нормами, закріпленими у корпоративній культурі, способами професійної діяльності, включенням до системи неформальних зв'язків.

loading
×