Що сегмент?
Сегмент (геометрія) плоска фігура, укладена між кривою та її хордою. Сегмент (стереометрія) – частина тіла, обмежена площиною і частиною поверхні, що відсікається нею.
Сегменти ділять п'ять видів: економічний, середній низький, середній високий, преміальний, люксовий.
Сегментація клієнтів — це поділ їх на групи за певними ознаками або критеріями: їх геолокації, віком, потребами, діями на сайті тощо. Завдяки сегментації ви можете продумати унікальні підходи до кожної групи клієнтів, щоб кожен з них відчував, що ваша пропозиція адресована особисто йому.
Визначення Сегмент – Група покупців, що володіє схожими потребами, бажаннями і можливостями. Поділ ринку на різні сегменти та їх подальше вивчення дозволяє компаніям сконцентрувати свою увагу на найбільш перспективних, з погляду прибутковості, сегментах (тобто на цільових сегментах).