Що стосується CRM систем?

Оперативна CRMсистема До цього шару відносяться (фронт-офісні) системи автоматизації маркетингу, продажу та сервісу; системи інтеграції фронт-офісних та облікових підсистем; власне облікові системи, що зберігають та обробляють фінансову інформацію про клієнтів.

CRM для обслуговування клієнтів. CRM для маркетингу працює більшою мірою на залучення нових клієнтів, а CRM для продажу – на продаж цим клієнтам. Тут йдеться про те, щоб покращити процес обслуговування та роботу з поточними клієнтами. Це потрібно службам підтримки, адміністративному персоналу.

Що має вміти CRM-Система?

  • Актуальність та надійність інформації Інформація – це головний елемент продажу. …
  • Аналіз продажів У системі CRM є сторінка де відображається загальні показники, з її допомогою ви зможете оцінити ефективність. …
  • Сегментація …
  • Аналіз джерел …
  • Візуалізація …
  • Поділ по офісах.
  • Персоналізація
loading
×