Що таке гейміфікація у маркетингу?

Гейміфікація – це використання брендами елементів ігрової індустрії як маркетинговий прийом. Досвідчена аудиторія, висока конкуренція, пошук нових способів зацікавити клієнтів змушують маркетологів звернутися до цього методу.Sep 29, 2022

Гейміфікація – це впровадження та застосування різних підходів з ігор (тому і ігрофікація) у повсякденному житті, у разі-в бізнесі. Тобто використання ігрових підходів та процесу для залучення людей та вирішення завдань. Ці процеси спрямовані насамперед на емоції людини (залученість, мотивацію).

Наприклад, коли офіс завалений роботою, ви оголошуєте змагання між відділами – за продуктивність нараховуєте бали та даєте приз переможцям. Це гейміфікація всередині компанії. Або створюєте квест: ховаєте на сайті кілька кодових слів, які можна використовувати як промокод. Це гейміфікація для клієнтів.

Гейміфікація – Це спосіб підвищення мотивації людей за рахунок ігрової механіки. У 2020 році вона вже стала стандартним інструментом взаємодії зі споживачами. Гейміфікація може бути представлена ​​в будь-якому вигляді: від рівня накопичення бонусів до ігор, коли клієнт проходить квест і дізнається щось нове про продукт.

loading
×