Що таке лінії техпідтримки?

Чим друга лінії підтримки відрізняється від першої Перша лінія підтримки проводить класифікацію звернень замовників та намагається вирішити проблему самотужки. Якщо зробити це за короткий термін (5-15 хвилин) не вдається або потрібні додаткові компетенції, то інцидент передається на другу лінію підтримки.

встановлення та налаштування системного та прикладного програмного забезпечення; оновлення програмного забезпечення; підключення та налаштування периферійних пристроїв ПК; діагностика та усунення програмних та апаратних несправностей, консультування користувачів на місцях.

Перша лінія – Це елемент структури служби технічної підтримки постачальника інформаційних послуг, метою якого є ідентифікація клієнта та його проблеми для подальшого її логування.

loading
×