Що таке номенклатура простими словами?
Номенклатура (лат. nomenclatura, що означає «розпис імен, перелік, список») – правляча еліта, що формується шляхом призначення кандидатур, затверджених партійними органами, на ключові посади тих чи інших рівнів державної системи.
Номенклатура – це сукупність назв індивідуальних хімічних речовин, їх груп та класів, а також правила складання цих назв. Загальноприйнятою є міжнародна, або систематична номенклатура IUPAC, яка ґрунтується на теорії будови.
3.4.3. Номенклатура справ є основою для складання описів справ постійного та тимчасового (понад 10 років) зберігання та основним обліковим документом у діловодстві, а в архіві організації використовується для обліку справ тимчасового (до 10 років включно) зберігання.
Відповідальність за розробку номенклатури справ зазвичай доручається завідувача канцелярією чи сектором діловодства, секретаріат чи секретаря. Номенклатуру справ структурного підрозділу розробляє його керівник, залучаючи до цієї роботи фахівців та осіб, відповідальних за діловодство.