Що таке OTS?

OTS (англ. average opportunity to see) – це обсяг ймовірних контактів з рекламним повідомленням за добу, за основу беруться фактори огляду рекламних поверхонь. Якщо говорити іншими словами, то OTS – це сумарна кількість людей, які контактують з рекламною поверхнею на добу.

Для його отримання необхідно кампанію розділити на Impressions і помножити на тисячу. Наприклад, рекламна кампанія коштувала 1 200 000 рублів, було набрано 250 000 контактів. Вартість тисячі контактів складе карбованців: СРТ OTS = 4800 (1 200 000: 250 000х1000).

Показник OTS у зовнішній рекламі виражається в тис./добу, він вимірюється у кількості контактів із рекламним макетом.

Від охоплення відрізняється тим, що при розрахунку рейтингу сумуються всі покази, у той час як для охоплення підраховуються унікальні глядачі. Тобто, якщо один і той же глядач бачив ролик двічі, охоплення буде зараховано один контакт, а для рейтингу – Два контакти.

loading
×