Що таке стратегія позиціонування?

Стратегія позиціонування бренда – маркетинговий інструмент, за допомогою якого можна надати товару або послузі додаткову цінність в очах цільової аудиторії, відбудуватися від конкурентів, зробити продукт привабливішим для потенційного споживача.

Стратегії позиціонування

  • Позиціювання за атрибутом. Найпоширеніший підхід. …
  • Позиціювання з вигоди. …
  • Цінове позиціонування. …
  • Конкурентне позиціонування. …
  • Позиціювання за категорією. …
  • Позиціювання по споживачеві.

29 Sept 2022

Позиціювання — це те, що про вас думають люди; коли ви можете сказати, чим ви відрізняєтесь від конкурентів; коли клієнти розуміють вашу відмінність від конкурентів.

Позиціювання – це пошук місця бренду на ринку та його закріплення у вибраній ніші. Завдання позиціонування – Сформувати певне сприйняття бренду у цільової аудиторії. Зробити те щоб при згадці назви в споживача виникали необхідні асоціації та образи. Наприклад: Mercedes – престиж, успіх.

loading
×