Що таке товар у маркетингу?

Товар — будь-яка річ, яка вільно бере участь в обміні та здатна задовольнити людські потреби, запити та потреби, що надається на ринку для привернення уваги, придбання та споживання.

Товар – будь-яка річ, яка бере участь у вільному обміні на інші речі; продукт, виготовлений для продажу. Об'єкти, які не беруть участь в обміні (наприклад, виготовлені для особистого споживання їх виробником), в економічному значенні товарами не є.

Концепція товарів в маркетингової діяльності У більш широкому значенні під товаром можна розуміти все те, що, будучи здатним задовольняти потреби та потреби, пропонується ринку для перерозподілу у вигляді обміну. У маркетингу товар виступає як об'єкт купівлі-продажу.

Продукт – це виріб на складі виробника та можливість надання послуг виробником. Товар – Це те, що готовий купувати споживач. Пропозиція – це те, що супроводжує товар до моменту його покупки існує нерозривно разом з ним.

loading
×