Що таке уточнення в Google рекламі?

Уточнення – це додатковий текст із більш детальною інформацією про ваші товари або послуги, який може з'являтися в оголошеннях у верхній або нижній частині сторінки результатів пошуку Google.

Додаткові посилання показуються під текстом оголошення і допомагають користувачам перейти відразу на сторінку вашого сайту, що їх цікавить. При цьому вони відображаються лише в оголошеннях, які розміщуються у верхній та нижній частині сторінки з результатами пошуку Google.

Статус перевірки оголошення можна переглянути у стовпці "Статус" на сторінці "Оголошення та розширення". Увійдіть до облікового запису Google Реклами та натисніть Оголошення та розширення в меню вибору сторінок ліворуч. На сторінці "Оголошення" відображається статистика об'яв: кліки, покази, CTR та багато іншого.

Це зв'язано з тим що Google Реклама намагається розподілити бюджет для показу протягом дня, через що оголошення можуть не показуватися щоразу, коли користувач вводить відповідний пошуковий запит. Також може бути, що ставка за ключовим словом вища за бюджет.

loading
×