Що входить до гарантійного обслуговування Епл?

Apple гарантує відсутність дефектів матеріалів та якість виготовлення виробу марки Apple та аксесуарів, що містяться в оригінальній упаковці, при нормальному використанні відповідно до опублікованих рекомендацій Apple протягом ОДНОГО (1) РОКУ з моменту початкової покупки в роздрібній мережі кінцевим …

Програма AppleCare+ поширюється на сервісне обслуговування (включаючи вартість робіт та запасних частин) під час ремонту авторизованими фахівцями Apple. До двох випадків ремонту під час механічного пошкодження протягом кожних 12 місяців. За кожний випадок ремонту стягується плата у розмірі 1990 руб.

Зламався iPhone на гарантії: що робити – Ремонтують або змінюють, здати

  1. здійснити заміну телефону на аналогічний;
  2. повернути повну вартість товару;
  3. здійснити заміну на іншу модель з доплатою або частковим поверненням коштів;
  4. надіслати пристрій до сервісного центру Apple.

24 жовтня 2022

Корпорація Apple дбає про клієнтів і тому надає світову річну гарантію на усі свої пристрої. Це означає, що якщо ви протягом одного року виявите будь-який виробничий дефект свого гаджета, то компанія Apple замінить його на новий.

loading
×