Що входить до обов'язків координатора?

У обов'язки координатора входить: складання графіка роботи персоналу; бронювання місця для проведення промо-акції, якщо акція проводиться у торговій точці; організація безпроблемного проходу промо-персоналу на місце роботи; прийом рекламного інвентарю (форма, стійки та ін.)

Координатори — це люди, відповідальні за цільове використання виділених коштів, які стежать за тим, щоб результат діяльності проекту був справді важливим для компанії. Особа, яка координує проект, має право ставити завдання всім його учасникам, у тому числі бізнес-експертам.

– Аналіз успішності ведення проекту, використання фінансів у межах бюджету Щоб стати координатором проектів необхідно мати профільну освіту та досвід роботи. Дуже стануть у нагоді впевнене знання ПК, навички управління персоналом, організованість, вміння швидко приймати рішення, аналітичний склад розуму.

в одній фірмі координатор може бути вище менеджера, а в іншій координатор нижче навіть секретарської посади.

loading
×