Що входить до обов'язків офіціантів?
прийняття замовлень від відвідувачів; отримання від них розрахунку послуг; прибирання столів після відходу відвідувачів; сервірування столів до приходу нових відвідувачів або після приходу (залежно від принципу роботи закладу)
Вакансія «Офіціант» Сервірування залів, контроль за чистотою, станом та комплектністю; Консультування гостей про особливості страв та напоїв. Надання допомоги при складанні замовлення; Створення атмосфери гостинності.
Надати сервіс та залишити приємне враження від закладу. А коли ви починаєте вести діалог, говорити про погоду і спілкуватися на інші абстрактні теми та іншими способами вимагати уваги за спасибі — ви не мають рацію. Це вже не входить до обов'язків офіціанта, і передбачається, що це залишають чайові.
Щоб офіціанти продавали та збільшували трафік гостей, вони повинні:
- Знати меню (список страв, форма подачі, час приготування, інгредієнти та ін.).
- Вміти смачно описати страву (не про продаж, а емоції і враження).
- Мати навички продажу (бути психологом). …
- Розуміти, як працювати зі скаргами та запереченнями.