Що входить до обов'язків регіонального Менеджера?

У обов'язки регіонального менеджера входить організація та розвиток системи дистрибуції у відповідному регіоні, знаходження клієнтів, збір інформації про стан ринку в регіоні (ціни, діяльність конкурентів тощо), координація роботи торгових представників.

– аналіз регіонального ринку, конкурентного середовища; – планування продажу та контроль виконання планів; – Проведення промо-заходів, презентацій, тренінгів, консультацій з продукції компанії; – Контроль платежів, робота з дебіторською заборгованістю.

Але основні його обов'язки полягають у наступному:

  • планування комерційної та/або виробничої діяльності на своїй ділянці;
  • підбір, розстановка персоналу та його мотивація, а також оцінка якості праці підлеглих;
  • контроль виконання завдань безпосередніми виконавцями;
  • ведення поточного документообігу;

Основним завданням територіальних представників є розвиток та підтримка клієнтської бази в регіоні. Представники цій професії відповідальні за виконання плану продажу компанії, проведення переговорів, укладання договорів із клієнтами, контроль платежів та дебіторську заборгованість.

loading
×