Що входить до опису справи?

Опис справ, документів – архівний довідник, призначений для розкриття складу та утримання одиниць зберігання, одиниць обліку, закріплення їх систематизації всередині фонду та їхнього обліку. Опис складається з описових статей, підсумкового запису (див. п. 3.7.4), листа-завірювача (додаток 9) та довідкового апарату до опису.Feb 6, 2002

Цей документ містить перелік документів, що містяться у справі, їх порядкові номери, індекси та кількість аркушів. Під час передачі пакета документів контрагенту або будь-якій іншій стороні доцільно оформити опис переданих паперів.

в опис вносяться заголовки справ та інші відомості про них (індекс справи, крайні дати документів справи/томи, термін зберігання) у тих формулюваннях, які зазначені на обкладинці підготовленої до архівного зберігання справи після перевірки якості її формування та оформлення.

Опис справ структурного підрозділу підписується укладачем із зазначенням його посади та затверджується керівником структурного підрозділу. На вимогу архіву організації до описи можуть складатися зміст, перелік скорочень, покажчики.

loading
×