Що входить до складу реквізиту адресат?
До складу реквізиту "Адресат" входить найменування органу державної влади, організації (структурного підрозділу організації), найменування посади, ініціали та прізвище одержувача. Кожна складова реквізиту "Адресат" друкується з нового рядка через 1 міжрядковий інтервал розміром шрифту №13.Nov 7, 2012
У склад реквізиту "Підпис" входять: найменування посади особи, яка підписала документ (повне, якщо документ оформлено не на бланку, та скорочене – на документі, оформленому на бланку); особистий підпис та його розшифрування (ініціали та прізвище).
Реквізит "адресатпроставляється у верхній правій частині документа (на бланку з кутовим розташуванням реквізитів) або праворуч під реквізитами бланка (при поздовжньому розташуванні реквізитів бланка). Рядки реквізиту "адресатвирівнюються по лівому краю або центруються відносно найдовшого рядка.
Реквізит документа – атрибут, що характеризує документ (наприклад, найменування документа, автор, дата створення). Набір реквізитів документа визначається цілями створення документа, його призначенням, вимогами до змісту та форми даного документа.