Що входить у малий фірмовий стиль?

Малий фірмовий стиль складається з традиційно обов'язкових елементів айдентики: логотип, набір шрифтів, палітра кольорів, макети корпоративних бланків і візиток.18 Mar 2022

Під елементами фірмового стилю мається на увазі сукупність товарного знака, логотипу, фірмового кольори, шрифту та їх використання в оформленні ділових паперів та комунікаціях.

Традиційно як фірмового блоку використовуються такі поєднання, як:

  • фірмове накреслення назви бренду та графічний елемент, емблема бренду;
  • логотип/накреслення назви бренду та іміджевий слоган;
  • логотип/накреслення назви бренду та його палітра кольорів;
  • логотип/накреслення назви та фірмова графіка бренду;

Стосовно будь-якого підприємства фірмовий стиль буває двох видів: внутрішній фірмовий стиль – Внутрішнє середовище (персонал); зовнішній фірмовий стиль – Зовнішня діяльність компанії (товари, послуги та продавці).

loading
×