Що входить у особисту справу працівника?

Особиста справа – це сукупність документів, у яких відображено відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, місце проживання, державні нагороди та заохочення.

Особиста справа повинно бути оформлено так: на титульному листі особистого справи пишеться ПІБ співробітника і дата початку особистого справи; якщо особисті справи знаходяться у файлах у спільній папці, то розташовувати їх зручніше за абеткою, щоб полегшити подальшу роботу; кількістю сторінок у особистій справі не повинно бути більше ніж 250.

У особиста справа учня заносяться загальні відомості про учня, підсумкові оцінки успішності за класами та записи про нагороди (Похвальний лист, Похвальна грамота, золота, срібна медаль).

склад особистої справи:

  1. внутрішній опис усіх документів справи;
  2. особистий листок щодо обліку кадрів;
  3. анкета;
  4. доповнення до особистого листка щодо обліку кадрів;
  5. автобіографія співробітника;
  6. складена заява про прийняття на посаду;
  7. посадова інструкція працівника;
loading
×