Що включає кейс?

Кейс (Від англ. Сase) – це опис конкретної ситуації або випадку в будь-якій сфері: соціальної, економічної, медичної і т. д. Як правило, кейс містить не просто опис, а й певну проблему чи суперечність і будується на реальних фактах.

Слово кейс (Від англ. Case) означає випадок, справа. У діловій лексиці до поняття «кейс» прийнято відносити опис конкретної ситуації та способу її вирішення, включаючи опис вихідної ситуації, рішення та шляхи обрані учасниками, їх дії, матеріали, що відносяться до справи, і отриманий результат.

Мова про кейси, або Case Studies.Щоб написати кейс:

  1. Поставте ціль і встановіть KPI.
  2. Визначтеся з темою та форматом.
  3. Виберіть клієнта.
  4. Погодьте з ним наміри.
  5. Проведіть інтерв'ю та зберіть дані.
  6. Вибудуйте розповідь за схемою "Проблема -> Рішення -> Результат".

З метою аналізу ситуації метод кейсів включає і етап діагностики ситуацій, що складається з трьох частин: Перша частина – описується реальний стан об'єкта з урахуванням конкретних параметрів Друга частина – визначається належне бути стан об'єкта з урахуванням конкретних параметрів

loading
×