19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Що включає мерчандайзинг?
merchandising) – Частина процесу маркетингу, що визначає методику продажу товару в магазині. Мерчандайзинг покликаний визначати набір товарів, що продаються в роздрібному магазині, способи викладення товарів, постачання їх рекламними матеріалами, ціни.
Мерчандайзинг – це методика підготовки до продажу самих товарів та місць продажу товарів у торговій точці: оформлення торгових прилавків, вітрин, розміщення самого товару у торговому залі, подання відомостей про товар.
Головним завданням мерчандайзингу виступає зростання продажів товару чи загальне збільшення прибутку у конкретній торговій точці. Крім того, він може використовуватись для підвищення впізнаваності окремого типу продукції.
Мерчендайзинг: основні правила викладки товарів
- За кожним товаром має закріплюватись та чи інша частина торгового залу.
- Одна вітрина один товар.
- Товари особистого користування повинні бути ретельно упаковані.
- Товари з коротким терміном зберігання важливо розміщувати на початку торгового залу.
- Зразки великих товарів не продаються