Що включає мерчандайзинг?

merchandising) – Частина процесу маркетингу, що визначає методику продажу товару в магазині. Мерчандайзинг покликаний визначати набір товарів, що продаються в роздрібному магазині, способи викладення товарів, постачання їх рекламними матеріалами, ціни.

Мерчандайзинг – це методика підготовки до продажу самих товарів та місць продажу товарів у торговій точці: оформлення торгових прилавків, вітрин, розміщення самого товару у торговому залі, подання відомостей про товар.

Головним завданням мерчандайзингу виступає зростання продажів товару чи загальне збільшення прибутку у конкретній торговій точці. Крім того, він може використовуватись для підвищення впізнаваності окремого типу продукції.

Мерчендайзинг: основні правила викладки товарів

  • За кожним товаром має закріплюватись та чи інша частина торгового залу.
  • Одна вітрина один товар.
  • Товари особистого користування повинні бути ретельно упаковані.
  • Товари з коротким терміном зберігання важливо розміщувати на початку торгового залу.
  • Зразки великих товарів не продаються
loading
×