19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Скільки грошей потрібно виділяти на рекламу?
Маркетологи Міжнародної маркетингової групи радять починати вкладати в рекламу 5% від прибутку компанії посилаючись на світовий досвід. А за даними дослідницької, консалтингової компанії Gartner витрачають в середньому 5-10% бюджету на рекламу.
Мінімальний бюджет для націлювання набору – $2 (бажаний – від $5-10). Отже, для реалізації такої структури необхідно витрачати $8 на день, $240 на місяць. У тому випадку, якщо ваш бюджет обмежений, можливе поетапне включення до роботи.
Як розрахувати рекламний бюджет на таргет
- Покази = охоплення × частота
- Кліки = покази × CTR / 100%
- ЦД = кліки × конверсія/100%
- бюджет = кількість показів × CPM/1000.
- бюджет=кількість кліків×CPC.
- CPA = сума витрат на рекламу/число цільових дій
- денний бюджет = загальний бюджет / число днів
Jun 16, 2022