Скільки втратив Spotify?

Збиток компанії склав €125 млн. У першому кварталі 2022 року компанія вже втратила близько 1,5 млн платних передплатників на тлі свого відходу з Росії. Spotify планував наростити преміум-аудиторію до 183 млн передплатників, проте цього не вдалося досягти через втрати на російському ринку.

У II кварталі виторг сервісу зріс на 23% порівняно з II кварталом 2021 р. — до 2,86 млрд євро, проте при цьому збиток становив 125 млн євро порівняно з 20 млн євро за минулий рік.

У квітні сервіс відключив ще 600 тисяч передплатників. Spotify планував досягти за квартал 183 млн платних передплатників, але не зміг через вихід з Росії. Загальна кількість слухачів збільшилася за рік на 19%, до 422 млн. На початку 2021-го сервіс мав 402 млн користувачів.

loading
×