Скільки заробив Що було далі?

У жовтні 2020 року стало відомо, що творці шоу стали високооплачуваними відеоблогерами в Росії згідно з підрахунками журналу Forbes. Автори проекту з 1 вересня 2019 року по 31 серпня 2020 року сумарно заробили на рекламі 3,55 мільйона доларів.

На другому місці – канал Labelcom, який випускає шоу «Що було далі?» більш ніж з 7,1 млн. передплатників. Канал робить продакшен-компанія Medium Quality креативного продюсера телеканалу ТНТ В'ячеслава Дусмухаметова. Вартість реклами в ньому, за даними Yoloco, становить від 3 млн. рублів.

LABELCOM Відео для нього створює продакшн-компанія Medium Quality, продюсера ТНТ В'ячеслава Дусмухаметова. Найпопулярніше з них – Що було далі? (ЧБД), де п'ятеро гумористів слухають історію запрошеного гостя та намагаються вгадати її фінал. Веде ЧБД популярний учасник шоу "Stand Up" на ТНТ Нурлан Сабyров (на фото).

Останній випуск третього із трьох сезонів ЧБД було випущено у середині січня поточного 2022 року. З того часу нових випусків не виходило.

loading
×