У чому полягає робота в кол центрі?

Оператор call-центру – це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення за телефоном.

Основні обов'язки оператора кол центру

  1. Прийом вхідних дзвінків
  2. Консультаційна підтримка
  3. Обслуговування гарячої лінії — робота зі скаргами та побажаннями
  4. Надання клієнтам інформації про компанію: послуги, акції, тарифи тощо.
  5. Здійснення вихідних інформаційних дзвінків
  6. Ведення телефонних продажів та клієнтської бази

27 Feb 2020

Вітання Всі співробітники колцентру або відділу продажів вітаються однаково, щоб клієнт одразу зрозумів, куди він потрапив і з ким розмовляє. На початку розмови представтеся, назвіть вашу компанію і привітайте. Залежно від ситуації, запропонуйте клієнту допомогу або запитайте, чи зручно йому розмовляти.

Робота оператора колцентру включає наступні завдання: Відповідь на велику кількість дзвінків на день, включаючи скарги, запити та запитання. Обробка запитів на підтримку іншими каналами зв'язку (наприклад, email або онлайн-чати на сайті). Повторні дзвінки щодо складних питань клієнтів.

loading
×