У чому суть процесу сегментації?
Сегментація (сегментування) поділ ринку на групи покупців, що мають схожі характеристики, з метою вивчення їх реакції на той чи інший товар/послугу та вибору цільових сегментів ринку.
Головна мета сегментації ринку – Збільшити продажі і прибуток у різних вихідних умовах. Подивимося, як це працює практично. На етапі запуску бізнесу основна мета – Визначити споживача товару або послуги.
Сутність сегментування ринку полягає в тому, щоб структурувати всіх покупців по групах і знайти тих, хто має найвищий потенціал продажів для компанії.
Сегментація ринку дозволяє визначити цільову аудиторію та вибрати одну або кілька груп потенційних покупців. Такий підхід допомагає визначити частку ринку, розрахувати збут, продумати позиціонування та розробити стратегію продажу.