Як діагностувати підшипник первинного валу?

При поломці підшипника первинного валу чути характерний звук, що виє. Діагностувати поломку можна на холостому ходу двигуна, відпустивши при цьому зчеплення. Свисткий чи виючий звук може бути чутний і під час руху машини. Якщо ж відбулося часткове руйнування підшипника, виючий звук змінюється стукотом.

Стук підшипника первинного валу, як правило, означає биття стертих тіл кочення, поки що без вібрації. Однак, навіть сталевий сепаратор не витримає довго постійних ударів, не кажучи вже про латунний чи поліамідний. Якщо стукає підшипник первинного валу, подальша робота машини вкрай НЕ рекомендується!

Руйнування підшипника первинного валу – Досить часта проблема, з якою рано чи пізно стикається кожен автовласник. Під час роботи автомобіля на цю деталь впливають серйозні механічні навантаження, внаслідок чого вона зношується та перестає виконувати свої функції.

Підшипник первинного валу КПП фіксує валЦентрує його, оберігає від вібрації і є важливою сполучною ланкою в трансмісії.

loading
×