19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Як керувати конфліктами на роботі?
Work.ua розповідає, як треба сваритися, щоб не зіпсувати стосунки з колегами, та вирішити конфлікт.
- Не підвищуйте голос Під час суперечки ми завжди підвищуємо голос. …
- Не переходьте на особи …
- Не піддавайтеся на провокації…
- Похваліть, перш ніж лаяти …
- Не судіть про всіх по собі.
- Читайте також
Як керувати конфліктами: 5 основних принципів
- Створіть та підтримуйте зв'язок зі своїм "противником" Вимкнути …
- Встановіть діалог для врегулювання конфлікту.
- Не забувайте про причину конфлікту.
- Не забувайте про взаємність …
- Намагайтеся підтримувати позитивні відносини протягом усього конфлікту
19-Apr-2021
3 етапи дозволу конфліктів між співробітниками
- Залишайтеся нейтральними та вислухайте обидві сторони Коли маєш справу з конфліктами серед співробітниківважливо, щоб ви, як керівник, зберігали нейтралітет. …
- З'ясуйте факти …
- Запитайте ваших співробітників, Що вони самі хотіли б зробити, щоб дозволити конфлікт