Як має виглядати рекламна листівка?

5 рекомендацій: як має виглядати листівка Він має бути настільки яскравим, щоб на відстані трьох метрів читався легко. Основні правила – великий шрифт, максимум 6 слів та контрастний колір. Правильне зображення. Вона має бути великою, барвистою, чіткою і за темою.

Що має містити листівка Містять коротку інформацію, яка може зацікавити споживача, фотографію товару. Якщо такі листівки створені з метою ознайомлення населення з кандидатом на виборах, то в них обов'язково розміщується фотографія, особисті дані та характеристики, основні пункти програми.

Рекламна листівка має бути маленькою, а текст на ній – великим. Чим менше листівка, тим її простіше кудись покласти, а значить більше ймовірність, що її збережуть. Максимально допустимий розмір пристойної рекламної листівки – Це четвертинка листа А4. Рекламна листівка повинна мати власну цінність.

ЩО ПОВИННО БУТИ РОЗМІЩЕНО НА РЕКЛАМНОЇ ЛИСТІВЦІ В основному це заголовки, назви продукції (послуг), ціни, знижки, короткий опис товарів, акцій та інше. Цілісні абзаци тексту допускаються, переважно лише у «довідкових» (інформаційних) блоках, коли необхідно наділити поліграфію власною цінністю.

loading
×