Як написати негативний відгук?

Попросіть вибачення, навіть якщо ви впевнені у своїй невинності.

  • Просимо вибачення за ситуацію, що склалася.
  • Нам щиро шкода, що ми не змогли виправдати ваших очікувань.
  • Прийміть наші щирі вибачення за те, що ваші враження були затьмарені таким збігом обставин.
  • Приносимо свої вибачення.

Sep 20, 2020

Дотримуйтесь загальних правил взаємодії з клієнтами. Реагуйте швидко, відповідайте коректно і зрозуміло, зі щирим бажанням допомогти, а не позбутися незадоволеного покупця якнайшвидше. Якщо відгук клієнта реальний, постарайтеся допомогти йому. Вибачтеся і вирішіть його проблему, якщо це можливо.

Як написати інформативний відгук

  1. Відгук має бути змістовним. …
  2. Поділіться особистими враженнями. …
  3. Висловлюйте свою думку шанобливо. …
  4. Пишіть грамотно. …
  5. Не вмикайте в відгук особисту та комерційну інформацію. …
  6. Не залишайте коментарі на інші теми.
loading
×