Як називається фірмовий стиль компанії?

Для цього розробляють фірмовий стиль (він же "корпоративний стиль" або "айдентика") – Це інструмент формування іміджу компанії. До нього входять графічні зображення, шрифти, кольори, слогани, а іноді навіть звуки та запахи, які надають бренду унікальності.Jun 8, 2021

Фірмовий стиль, або айдентика (від англ. brand identity) – це єдиний комплекс елементів ідентифікації бренду, який формує візуально-комунікативний образ бренду, що запам'ятовується і керується.

Айдентика або фірмовий стиль — це все, що робить бренд відомим: логотип, корпоративні кольори, шрифти, слогани. Ці елементи зводяться в єдиний документ – брендбук або гайдбук.Що таке фірмовий стиль?

  • Foursquare. …
  • Apple. …
  • Animal Planet. …
  • Advanced Micro Devices. …
  • РЗ …
  • COFFEECELL. …
  • Роснефть …
  • TEDx.

Фірмовий стиль – це комбінація візуальних елементів, які розміщують на товарах, упаковках, рекламних матеріалах компанії та використовують при комунікації з клієнтами. Фірмовий стиль необхідний для того, щоб правильно позиціонувати компанію та відрізнятися від конкурентів.

loading
×