Як оцінити ефективність брендингу?

Аакер (D. Aaker) вважає, що ефективність брендингу слід оцінювати на основі аналізу показників використання активів марочного капіталу, таких як «поінформованість про бренд», «якість, що сприймається бренду», «лояльність бренду» та «асоціації, пов'язані з брендом».

Величина емоційної цінності = Частка споживачів, що поділяють емоцію, що набрала найбільше голосів у відсоткових пунктах / 10. Величина сили бренду = Знання бренду × Розмір емоційної цінності + Величина фізичної цінності.

Оцінити якість комунікації можна за допомогою MQ (Media Quality Index). Індекс дозволяє порівнювати об'єкти комунікації (компанії/бренди) з різним обсягом згадуваності, оскільки при його розрахунку кількість згадок нівелюється. Індекс легко розрахувати за формулою: MQ = MV/Кількість згадок.

Метрики, якими вимірюється впізнаваність бренду Рекламні кампанію налаштовуються за різними параметрами націлення, включаючи соціально-демографічні, інтереси, географію — все для того, щоб про бренд поінформували саме цільову аудиторію.

loading
×