Як перевірити кількість запитів за ключовими словами?
Якщо у вас є Гугл-акаунт, авторизуйтесь у Google Ads, дочекайтеся налаштування облікового запису та перейдіть до «Планувальник». Він знаходиться в меню у правому верхньому кутку. У «Планувальнику» можна знайти нові ключові слова або подивитися кількість запитів.
Щоб подивитися звіт про пошукових запити, виконайте такі дії: Увійдіть до облікового запису Google Реклами. На панелі навігації зліва натисніть Усі кампанії, а потім у меню вибору сторінок натисніть Ключові слова. У меню "Ключові слова" виберіть Пошукові запити.
Якщо вам потрібно проаналізувати частотність запитів, за якими сайт ранжується, введіть домен у пошуковий рядок Serpstat, виберіть пошукову систему Google або Yandex і натисніть «Пошук». Перед вами відкриється Сумарний звіт, де відображаються всі основні метрики вашого сайту в режимі перегляду.