Як перевірити сайлентблок передніх важелів?

Для цього достатньо використовувати підйомник чи домкрат. На підвішеній машині від'єднуються кульові опори і ось вам стан сайлентблоків – як на долоні. Важель підвіски не повинен падати. При вертикальному розгойдуванні він повинен відпружинувати і повертатися до початкового положення.Oct 29, 2014

Першою ознакою зносу сайлентблоків важелів підвіски, з яким ви швидше за все зіткнетеся, вібрація кермового колеса. Зазвичай вібрація посилюється при розгоні та дуже швидко втомлює. Її причиною є биття коліс через збільшені люфти в підвісці.

Автомобіль із зношеними сайлентблоками видає сторонні звуки (стуки, скрипи), гірше керується, втрачає курсову стійкість. Можливі биття та вібрації керма, нишпорення, розгойдування, нерівномірний знос гуми, погана повертаність, ривки при початку руху та зупинки.

Гума починає «втомлюватися» – просідати, відриватися від металевих втулок і прокручуватися. Це призводить до неправильної роботи підвіски – кінематика дуже змінюється. Під впливом поздовжніх і бічних сил колеса автомобіля позиціонуються зовсім не так, як замислювалися інженери.

loading
×