Як подати претензію до автосервісу?

спочатку слід заповнити «шапку», у якій вказати назву автосервісу та його адресу. Тут також слід написати інформацію відправника та його адресу; назва документу. Сам текст претензії пишеться у довільній формі, але при цьому він має містити конкретні дії, які спричинили написання цього паперу.

Претензія складається з наступних елементів:

  1. "Шапка".
  2. Заголовок.
  3. Фактичні підстави (опис ситуації, фабула).
  4. Правові підстави.
  5. Розрахунки неустойки, відсотків.
  6. Вимоги.
  7. Термін та порядок відповіді.
  8. Можливі наслідки при негативній відповіді чи невідповіді на претензію.

Претензію можна, можливо направити за адресою, зазначеною у договорі, а не за юридичною адресою. Претензію не обов'язково надсилати цінним листом з описом вкладення, якщо цього вимагає закон чи договір. Претензія може бути направлена ​​лише електронною поштою, якщо такий спосіб передбачений договором.

Законним часом, протягом якого можна подати претензію за якістю товару, вважається гарантійний термін чи термін придатності товару. Як правило, цей період встановлено у документах, що додаються до товару або результату робіт.

loading
×