Як працює датчик положення колінчастого валу?

Датчик створює магнітне поле. При обертанні диска, що задає, його зубці проходять через магнітне поле, створюючи імпульси. Коли через магнітне поле проходить ділянка з відсутніми зубцями, прилад фіксує початкове положення колінчастого валу. Усі дані передаються блок управління.

Нерівномірне прискорення транспортного засобу Через неточний вхідний сигнал, що надходить від датчика положення колінчастого валу, блок керування двигуном не може регулювати час запалення та впорскування палива. при збільшення частоти обертання двигуна.

Ознаки несправності датчика колінвала

  • зниження потужності двигуна, він «не тягне», у тому числі при їзді в гору та/або при завантаженій машині;
  • обороти двигуна «плавають», причому у всіх режимах, автомобіль смикається як під час руху, так і на холостому ході;
  • зростає витрата палива;

Він проявляється в збудженні змінного електричного струму в обмотці намагніченого сердечника датчика в момент проходження поряд з ним будь-якого з безлічі зубців диска, що задає, закріпленого на шківі колінвала чи маховику. Цей сигнал зчитується ЕБУ двигуна.

loading
×