Як працює електричний підсилювач керма?

Принцип дії електропідсилювача керма: Електропідсилювач встановлюється на кермовий вал автомобіля, частини якого з'єднані між собою торсіонним валом, з встановленим датчиком величини моменту, що крутить. При обертанні керма відбувається скручування торсійного валу, що реєструється датчиком моменту.

Нагадаю, що ПДР забороняють експлуатувати автомобіль з несправним підсилювачем керма (п. 2.3 Додатки до Основних положень щодо допуску транспортних засобів до експлуатації). Власник, який уже знав про дефект ЕУР, повинен був дотримуватися цієї заборони, не наражаючи себе на зайвий ризик.

Електропідсилювач рульового управління: 0,06 кВт.год. Пристрій знаходиться в черговому режимі завжди при працюючому двигуні, але енергію у великих кількостях (струм до 40 А) споживає тільки при інтенсивному обертанні керма. Невеликі підрулювання, наприклад, на прямому шосе, таких струмів не вимагають.

loading
×