19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Як працює кран 254?
Для гальмування локомотива ручку крана ум. № 254 переміщають в одне з гальмівних положень. При цьому склянка 1 загвинчується в кришку і стискає пружину 2. Верхній поршень 3 опускається, упираючись у нижній поршень 5, який хвостовиком віджимає клапан 9 від сідла.
Регулювання крана.
- У кожному гальмівному положенні кран № 254 повинен встановлювати та автоматично підтримувати певний тиск у ТЦ:
- у 3-му положенні – 1,0 – 1,3 кгс/см2;
- у 4-му положенні – 1,7 – 2,0 кгс/см2;
- у 5-му положенні – 2,7 – 3,0 кгс/см2;
- в 6-му положенні – 3,8 – 4,0 кгс/см2.
№ 254 має шість робочих положень ручки: 1 – відпускне (рухлива втулка буфера відпустки втоплена в приплив верхньої частини); 2 – поїзна; 3 – 6 – гальмівні. Якщо краном допоміжного гальма не користуються, його ручка знаходиться в поїзному положенні під зусиллям пружини, що діє на втулку 21 буфера відпустки.