Як працює SWOT аналіз?

Традиційно SWOT-аналіз представляють у вигляді матриці 2×2, в якій по горизонталі проводиться поділ на внутрішні та зовнішні фактори, а по вертикалі – на позитивні та негативні. У такому вигляді дані SWOT-аналізу зрозумілі будь-якому співробітнику компанії та будь-якому зацікавленому спеціалісту ззовні.11 Aug 2020

SWOT аналіз (Переклад з англ. swot analysis) — один із найефективніших інструментів у стратегічному менеджменті. Сутність свот аналізу полягає в аналізі внутрішніх та зовнішніх факторів компанії, оцінки ризиків та конкурентоспроможності товару в галузі.

SWOT аналіз підприємства допомагає прийняти важливі бізнес-рішення: наприклад, зміна вектора розвитку компанії, ребрендинг або підвищений акцент на певну категорію продуктів. Сильні та слабкі сторони відбивають внутрішній стан компанії: репутація, якість продукту, ефективність команди тощо.

Як робити SWOT аналіз Вам знадобиться шаблон SWOT аналізу: Візьміть білу дошку або лист ватману, і розділіть її на чотири частини. Відведіть кожну частину під одне з таких понять: сильні сторони, слабкі сторони, можливості та загрози. Повторіть дію для кожної компанії, яку збираєтесь аналізувати.

loading
×