19Тра
2023
admin / Українцям / 0 comment
Як правильно прийняти замовлення офіціанту?
При прийомі замовлення офіціант повинен стояти біля гостя по можливості праворуч від нього, не торкаючись при цьому столу, стільця (крісла), не нахиляючись близько до гостей. Меню пропонується у розкритому вигляді на першій сторінці ліворуч.
10 фраз офіціантів, після яких не те що давати на чай, а й за рахунком платити не хочеться
- "Вам столик на одного?" …
- «У нас все смачно».
- "Та звідки я знаю" …
- "У нас все так беруть" …
- "Вже закінчили?" …
- "А це не мені на чай?" …
- "Що будете замовляти?" або «Готові зробити замовлення?» …
- «Зараз принесу серветки/ганчірку»
Існує список фраз, які в жодному разі не можна говорити гостям. Ваш офіціант зобов'язаний їх знати.До них належить:
- Ви закінчили?
- Без коментарів.
- Не можна.
- Це неможливо.
- Я зайнятий.
- Я не можу вам допомогти.
Вітання офіціанта. Підійдіть до Гостя одразу ж, як тільки Гість сів за стіл. Після того, як Гості сіли за стіл, привітайте їх і представтеся на ім'я: «Здрастуйте, мене звуть ***! Сьогодні я буду вашим офіціантом!» !