Як правильно робити обкатку?
Скоротіть час їзди на низьких оборотах, коли машина рухається у натяг; Під час обкатки тримайте стрілку тахометра на рівні від 2 до 4 тисяч обертів; Не рекомендується обкатувати новий двигун у місті через «рваний» режим їзди. Краще вирушити на заміську трасу, але розганяти автомобіль не слід.
Отже, у період обкатки необхідно:
- Уникати роботи двигуна на неодружених оборотах.
- Не їздити на 5-й передачі МКПП, 4-й чи 6-й передачі АКПП.
- Уникати гальмування двигуном на МКПП та в ручному режимі АКПП.
- Перед початком руху прогріти двигун протягом 4-5 хв.
першу 1000 км. необхідно проїхати на швидкості 90 км/год; змінюйте передачі вчасно та плавно; під час обкатки не слід різко гальмувати, буксирувати, здійснювати різкі підйоми; вибирайте слабко завантажену трасу з гарним покриттям.
Обкатка двигуна виконується у випадках, коли двигун був щойно випущений заводом-виробником або після його капітального ремонту. Обкатка двигуна, як правило, триває 2 – 3 тисячі кілометрів. Дотримання режиму обкатки двигуна необхідно через те, що нові деталі потребують «притирання».