Як правильно сформувати справу до архіву?

Повне оформлення на зберігання кожного тому справи відбувається у такому порядку:

  1. нумерація листів справи;
  2. складання внутрішнього опису справи;
  3. оформлення листа-завірювача справи;
  4. підшивка або палітурка документів справи;
  5. оформлення обкладинки (титульного листа).

Як упакувати файли в архів за допомогою стандартних засобів Windows

  1. Виділіть файли, які потрібно заархівувати.
  2. Натисніть на будь-який із виділених файлів правою кнопкою миші.
  3. У контекстному меню виберіть: для Windows 11: Стиснути у ZIP-файл; для Windows 10 та нижче: Надіслати → Стиснута ZIP-папка.

25-Окт-2022

З метою забезпечення безпеки та закріплення порядку розташування документів, включених до справа, всі листи цього справи (крім листа-завірювача та внутрішнього опису) нумеруються арабськими цифрами валовою нумерацією у верхньому правому кутку листа простим олівцем або нумератором.

loading
×