Як правильно встановити ціну на одяг?

Базою для визначення роздрібної ціни в магазині одягу у вас будуть результати семи напрямків/розрахунків: собівартість одягу, порогова ціна, еластичність попиту, цінові очікування покупців, вплив на них додаткових послуг, ціни конкурентів.

Для того, щоб отримати прибуток, потрібно встановити торгову націнку на товар – надбавку до закупівельної ціни. В середньому націнка на одяг та взуття складає 60-100%, біжутерію та сувеніри – 200-300% і більше, побутову техніку – 10-60% тощо.

Три принципи ціноутворення

  1. Розділіть цінові лінії на три категорії: ціноутворення з урахуванням престижності товару загальнодоступна ціна та конкурентна ціна. …
  2. Намагайтеся знайти товар, який підійде під рекомендовану ціну. …
  3. Намагайтеся не загнати себе в занадто жорсткі цінові лінії та точки.

28 жовтня 2016

У першому варіанті ціна встановлюється так: із суми повних витрат на виробництво товару та його впровадження на ринок (постійні та змінні витрати) до них додається сума очікуваного прибутку і все ділиться на заплановану кількість продукції: Ціна = (Повні витрати + Прибуток) / Кількість товару.

loading
×