Як Ростікс став КФС?

У 2005 р. «Ростик груп» отримала майстер-франшизу мережі KFC, А американська Yum! Brands, у свою чергу, допомогла з грошима, вклавши в розвиток бізнесу не менше 100 млн. Після злиття мережа отримала назву «Ростик'с-KFC».Apr 19, 2010

В результаті угоди з'явився бренд «Ростик'с KFC», під яким мережа і існувала досі. Злиття назв двох брендів не тільки ознаменувало угоду між компаніями, а й дозволило підготувати споживачів до майбутнього ребрендингу, в результаті якого від назви мережі залишилося лише KFC.

Мережа підприємств швидкого обслуговування "РОСТІК'С-KFC" виникла в червні 2005 року в результаті альянсу російської корпорації "Ростик Груп" та міжнародної ресторанної компанії "Yum! Brands" (Луїсвілль, США).

KFC

Kentucky Fried Chicken
Чистий прибуток▲ 18 млрд доларів (2019)
Число співробітників▲ 820 тис.
Материнська компаніяYum! Brands
Сайтkfc.com kfc.ru
loading
×