Як розрахувати ефективність промо?

Простий розрахунок ефективності маркетингових акцій Розраховується за формулою: (Обсяг продажів після акції – Обсяг продажів до акції) × (Вартість одиниці товару × Маржа) : Витрати на акцію. Чим вище отримана цифра, тим ефективніше вкладені інвестиції.

Формула розрахунку ROI (ROMI) Для інвесторів формула зрозуміла: із загального доходу віднімаємо суму інвестицій, отримуючи кінцевий прибуток, і ділимо результат у сумі інвестицій. Помножуємо на 100, щоб отримати результат у відсотках. Значення може бути як позитивним, і негативним.

Щоб оцінити ефективність маркетингових заходів, використовують такі види контролю ринкової діяльності підприємства:

  1. перевірку щорічних планів;
  2. контроль прибутковості;
  3. перевірку продуктивності;
  4. Контроль стратегічного управління.

Jan 18, 2021

Промоакція — це сукупність дій, вкладених у просування продукту чи послуги, які впливають на цільову аудиторію (потенційних споживачів).

loading
×