Як розрахувати максимально допустимий ДрР?

ДРР (частка рекламних витрат) – це коефіцієнт відношення витрат на рекламу до доходу, який вона принесла. Показник вимірюється у відсотках. Щоб розрахувати ДРР, Необхідно всі витрати на рекламу поділити з доходу від неї і помножити отримане значення на 100%.

Реклама вважається ефективною, якщо показник менший за 100%. Чим він нижчий, тим краще. Наприклад, вкладення реклами склали 500 рублів, а чистий дохід – 1 500 рублів. ДРР = 33% – відмінний показник ефективності реклами.

CTR розраховується як кількість кліків за оголошенням, поділеним на число показів: кліки ÷ покази = CTR. Наприклад, при 5 кліках і 100 показів CTR дорівнює 5%.

loading
×