Як розрахувати план щодо Лідів?

CPA (фактична) = Витрати / Кількість лідів У розрахунок береться співвідношення витрачених коштів у рекламу та числа цільових процесів, виражене у відсотках. Наприклад, при витратах 100 000 рублів і залучених 100 лідах, Кожен обійдеться вам в 1000 рублів.

Розрахунок вартості ліда Розділіть витрати на маркетинг (чистий рекламний бюджет) на кількість лідів – це буде ціна, яку ви можете платити за одного ліда. У разі: 19 400 / 100 = 194 рубля.

Клік безпосередньо впливає на вартість ліда. На банер контекстної реклами натиснули 60 людей, кожен клік коштував нам 50 рублів. Користувачі потрапили на сайт, де могли залишити заявку на зворотний дзвінок — ті, хто залишив і будуть нашими лідами. Заявку залишили лише 50% тих, хто прийшов на сайт, тобто 30 осіб.

loading
×